Cases - WebFlight

We schrijven graag over de kennis die we in huis hebben

en delen die met plezier met jou.

  • Begin dit jaar hebben wij een app gebouwd voor de Huishoudbeurs in de RAI. De app werd boven verwachting veel gedownload en we kregen te maken met flinke pieken in gebruikers. Welke impact heeft dit op de ontwikkeling van de app?

  • Verandering gaat steeds sneller. Om relevant te blijven als corporate moet er verandering plaats vinden. Business concepten veranderen. Bedrijven zijn massaal aan het transformeren. Er is een overvloed aan goede ideeën, maar de executie van de ideeën blijkt het grote knelpunt te zijn. Dat is de grote uitdaging van dit jaar.

  • Steeds meer corporate bedrijven houden zich bezig met innovatie. Het lijkt wel een hype, zonder ‘innovationLAB’ hoor je er niet meer bij. Wat corporate bedrijven zich niet altijd beseffen is dat digitaal innoveren een vak apart is. De mannen in pak lopen dan ook vaak tegen problemen aan. Digitaal innoveren staat of valt met de samenhang van de 3 p’s: product, people, proces. Het innovatieproces is zo goed als de zwakste schakel in deze keten en dat is de reden waarom digitaal innoveren vaak niet lukt.