Solutions
Facility management is het optimaal kunnen beheren van processen. Door beheer, gebruikers en administratie binnen één digitaal platform met elkaar te verbinden worden vele voordelen behaald voor facilitaire organisaties of afdelingen.
Het registreren van bezoekers, aftekenen van schoonmaakwerkzaamheden of het melden en beheren van reparaties. Verhoog het rendement van facilitair medewerkers met de software oplossingen van Webflight.
Er komen vaak meerdere partijen kijken bij service management van objecten: beheerders, schoonmakers en contractmanagers. Met de juiste digitale tools waar communicatie, werkzaamheden en planning binnen een dashboard inzichtelijk zijn is het voor iedereen duidelijk wat er gedaan moet worden.
Door processen, activiteiten en handelingen samen te brengen ontstaat er een workflow waarin werkzaamheden kunnen worden toegewezen, afgehandeld of overgedragen. Afhankelijk van de acties binnen een taak kunnen automatische notificaties worden verstuurd naar collega’s of afdelingen.
Gebrekkige administratie van projecten en urenregistratie zorgen voor lage facturabiliteit. Met het gebruik van de juiste software toegespitst op de bedrijfsprocessen ontstaat er real-time inzicht in workflows, planning en inzet van personeel.
Met alle relevante managementinformatie inzichtelijk in een interactief dashboard kunnen betere onderbouwde beslissingen gemaakt worden. Stuur op KPI's en krijg realtime inzicht in optimalisatiemogelijkheden, personeelsbezetting en planning.
Met de juiste digitale strategie de beste digitale afvalmanager van Nederland worden
Toekomst van kantoren hergedefinieerd
Facilitaire organisaties en afdelingen streven continu naar een zo hoog mogelijke kwaliteit van hun dienstverlening, werkproces of organisatie. Door te sturen op resultaat in plaats van het proces kunnen doelen sneller bereikt worden. Daarnaast zijn taken binnen werkprocessen geborgd die ervoor zorgen dat de kwaliteit van het geleverde werk hoog is.
Het complete proces rond het beheren en optimaliseren van bedrijfsmiddelen, gebouwen, onderhoud en reparaties in beheer van een organisatie of afdeling.
Door planning en registratie te beheren in facility management software stem je workload en bezetting real-time op elkaar af. Zo zorg je ervoor dat je planning altijd goed verloopt. Door buitendienstmedewerkers een mobiele app te bieden, hoeven ze niet langer aantekeningen te maken op papier, wat voor fouten en miscommunicatie kan zorgen. Denk bijvoorbeeld aan installateurs, schoonmakers, chauffeurs en nog veel meer.
Koppel backoffice systemen zoals financiële software, ERP of CRM om alle benodigde data in een dashboard weer te geven.
Minimaliseer handmatige taken en krijg sneller en nauwkeuriger antwoord op dringende zakelijke vragen. Maak gebruik van data-driven workflows en besluitvorming om de efficiëntie van de organisatie te verbeteren. Stel medewerkers in staat om bruikbare inzichten te genereren door middel van analyses met betrekking tot hun prestaties.
Facility management oplossingen op basis van Mendix
Je medewerkers maken het verschil. Laat ze daarom alleen met de allerbeste apps werken. Dit maakt hun werk efficiënter, leuker en minder foutgevoelig. Zo houd je meer tijd over om bezig te zijn met de groei van je bedrijf.
Ondersteunt je huidige applicatielandschap de groeiambitie van je organisatie? Wij bouwen samen met jou een IT roadmap die helpt bij het verwezenlijken van je business doelstellingen.
Ben je op zoek naar een maatwerk oplossing voor het managen van je facilitaire diensten? Onze consultants denken graag met je mee hoe je de bedrijfsprocessen kan optimaliseren.
Bel Menno op 06-31260011. Of laat een bericht achter via het formulier en we nemen binnen 1 werkdag contact met je op.