
Huishoudbeurs
De Huishoudbeurs is het grootste vriendinnenfeest van Nederland, waar je nooit met lege handen vertrekt. Aan ons de vraag hoe de doelgroep ook buiten de beurs het typische Huishoudbeursgevoel kan ervaren.
HelloFresh
HelloFresh heeft de grote uitdaging om, elke dag weer, een verrassende en vooral verse maaltijd op tafel te zetten. In de tijd dat HelloFresh en WebFlight elkaar hebben leren kennen, was HelloFresh inmiddels actief in negen verschillende landen en stonden zij op het punt de beurs te betreden. In alle landen werden de ingrediënten, recepten en menu’s, handmatig in Excel-sheets bijgehouden en samengesteld. Dit zorgde voor veel verschillende kwaliteiten tussen de landen, variërende inkoopkosten en sub-optimale diversiteit van de menu samenstellingen. Aan ons de vraag of wij dit process konden automatiseren en standaardiseren.


Bloomon
Bloomon is een van de snelstgroeiende scale-ups van Nederland. Om hun indrukwekkende groeitempo van 100% per jaar vol te kunnen houden, moesten ze de inmiddels ontstane bottleneck bij het inkoopproces zien op te lossen. Aangezien het aannemen van meer mensen dit probleem op termijn niet zou oplossen, moesten ze hun inkoopproces radicaal veranderen, of stoppen met schalen.
BQ Support
BQ support is een organisatie die het keuringsproces van bloembollen versimpelt voor de telers. Zij bieden hun klanten een zogenaamde full-service-approach om de telers zo volledig mogelijk te ontzorgen. Gedurende piekperioden in het jaar staan de bakken met bloembollen huizenhoog opgestapeld voor de deur van BQ support om alle bollen tijdig te laten testen. BQ support moet voor elke nieuwe batch veel manuele handelingen uitvoeren wat er voor zorgt dat er in die perioden bijna uitsluitend tot laat moet worden doorgewerkt. BQ support kwam dan ook bij ons met de vraag om dit process te automatiseren zodat het personeel ontlast kan worden, met als hoofddoel niet meer over te hoeven werken.
